초보아빠의 한번 사는 인생 즐기자~

Alan walker - Alone 본문

가끔 듣는 음악들..

Alan walker - Alone

초보아빠 2022. 10. 5. 12:05

https://youtu.be/1-xGerv5FOk

 

Lost in your mind

네 마음속에서 길을 잃었어

I wanna know

알고 싶어

Am I losing my mind?

내 맘속에서도 길을 잃었을까?

Never let me go

날 보내지마

 

If this night is not forever

이밤이 영원치 않다면

At least we are together

최소한 우린 함께하자

I know I'm not alone

난 내가 혼자가 아니란걸 알아

I know I'm not alone

난 내가 혼자가 아니란걸 알아

Anywhere, whenever

어디서나, 언제나

Apart, but still together

그래도, 우린 여전히 함께지

I know I'm not alone

난 내가 혼자가 아니란걸 알아

I know I'm not alone

난 내가 혼자가 아니란걸 알아

 

I know I'm not alone

난 내가 혼자가 아니란걸 알아

I know I'm not alone

난 내가 혼자가 아니란걸 알아

 

Unconscious mind

의식이 없는 마음

I'm wide awake

난 깨어있지

Wanna feel one last time

한번만 더 느끼고 싶어

Take my pain away

내 고통을 없에줘

 

If this night is not forever

이밤이 영원치 않다면

At least we are together

최소한 우린 함께하자

I know I'm not alone

난 내가 혼자가 아니란걸 알아

I know I'm not alone

난 내가 혼자가 아니란걸 알아

Anywhere, whenever

어디서나, 언제나

Apart, but still together

그래도, 우린 여전히 함께지

I know I'm not alone

난 내가 혼자가 아니란걸 알아

I know I'm not alone

난 내가 혼자가 아니란걸 알아

 

I know I'm not alone

난 내가 혼자가 아니란걸 알아

I know I'm not alone

난 내가 혼자가 아니란걸 알아

I'm not alone, I'm not alone

난 혼자가 아냐, 난 혼자가 아냐

I'm not alone, I know I'm not alone

난 혼자가 아냐, 난 내가 혼자가 아니란걸 알아

I'm not alone, I'm not alone

난 혼자가 아냐, 난 혼자가 아냐

I'm not alone, I know I'm not alone

난 혼자가 아냐, 난 내가 혼자가 아니란걸 알아

Comments